Az Origo információi szerint április 8-án tárgyalhat a kormány a reklámadóról, majd ezt követően kerülhet a módosítás a Parlament elé. Vita van még arról, hogy hol húzzák meg az adóköteles bevétel határát. A legvalószínűbb, hogy 50-100 millió forintos szint felett kell majd fizetni. Az adó felső kulcsa 5,3-5,5% körül várható.
Korábban Lázár János úgy nyilatkozott, hogy a kormány 3-5 százalékos reklámadót mérlegel. Igaz, a miniszter azóta már 5-10 százalékos kulcsról is beszélt. A 3-5 százalékos adó a 190 milliárd forintos reklámpiaccal számolva 6-10 milliárd forintos költségvetési bevételt eredményezne. Erre a miniszter szerint a büdzsének szüksége van, ezért olyan megoldást keres a kormány, hogy ez teljesíthető legyen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.