A 20 legnépszerűbb kínai légi útvonalon az állam október 1-jével az eddigieknél több kínai légitársaságnak engedélyezi majd a járatok indítását, amelynek a Crucial Perspective szingapúri tanácsadó cég szerint az amerikai és európai légitársaságok lehetnek a kárvallottjai. Kínában ugyanis sem az európai, sem az amerikai légitársaságoknak nincs nagy hagyománya, így az Air France-KLM, a Lufthansa, a British Airways, vagy az American Airlines, a United és a Delta helyett a kínai légitársaságokat választhatják az utasok.
Több nem kínai légitársaság már csökkentette is járatait, köztük az American Airlines és a Hawaiian. Az Air France-KLM egyik szóvivője azt mondta, ők minimális változásra számítanak.
A külföldiek mellett a kínai állami légitársaságokat is negatívan érintheti a változás, mert azokon az útvonalakon, amelyeken eddig kizárólagosságuk volt, most versenytársat kaphatnak.
Az „egy útvonal egy légitársaság” elv Kínában 2009-óta van érvényben, a Kínai Légiközlekedési Hatóság ezt a légiközlekedési piac változásai miatt veti most el.
A nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) legfrissebb kutatása szerint Kína lesz a legnagyobb mértékben bővülő légiközlekedési piac: míg 2016-ban 921 millió új kínai utas jelent meg, ez a szám 2036-ra 1,5 milliárdra emelkedik évente.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.