A bank 2007-ben közel 60 milliárd forintnyi hitelt helyezett ki ügyfeleihez, ami 8 százalékos növekedést jelent a megelőző évihez képest. A Cetelem termékein belül a személyi kölcsönnél sikerült elérni a legnagyobb, 24 százalékos bővülést.
Az AURA hitelkártya 12 százalékos növekedést generált, viszont az áruhitel-kihelyezés kis mértékben – négy százalékkal – mérséklődött. Az AURA hitelkártyából hozzávetőlegesen 460 ezer működött 2007 végén, a bank ügyfeleinek száma pedig elérte az egymilliót.
A változó piaci környezetre reagálva a Cetelem tavaly új stratégiát fogalmazott meg: ennek keretében bővítették a termékpalettát, és fejlesztették az értékesítési csatornákat is.
Ami az idei terveket illeti: a Cetelem 70 milliárdnyi hitel kihelyezését tűzte ki célul 2008-ra, ami – az eddig eltelt időszak eredményeit figyelembe véve – teljesíthetőnek tűnik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.