Becslések szerint az Egyesült Államokban tizenötmilliós a melegek tábora, akik évente 660 milliárd dollárt költenek. Nem csoda tehát, ha a cégek célzott reklámokkal igyekeznek meghódítani ezt a jelentős piacot. A legutóbb Nagy-Britanniában kavart heves vitát egy Heinz reklám, ahol egy meleg párral próbáltak majonézt népszerűsíteni.
A brit reklámfelügyelet, az ASA vizsgálatot indított, miután többszáz panasz érkezett a hirdetéssel kapcsolatban. A kreatív megoldásért felelős ügynökségnek, az Abbott Mead Vickers BBDO-nak is fájhat a feje, mivel ez volt az első munkájuk az ügyfél számára. Ugyanakkor a homoszexuálisok jogait védő brit Stonewall nevű szervezet azon döbbent meg, hogy a Heinz azonnal visszahívta az általuk teljesen ártalmatlannak aposztrofált spotot. A szimpatizálók online períciót indítottak, amelyre már több mint 8300 aláírás érkezett, a Facebookon pedig Heinz–ellenes csoport alakult.
A Fortune 100-as listáján szereplő cégek több mint egyharmada már hirdetett a szubkultúrának, ráadásul a homoszexuális témájú reklámokra fordított összeg évről évre nő. A hirdetők legtöbbje tematikus lapokban és az inteneten keresztül próbálja megszólítani őket, de néhány brand időről időre megpróbál szakítani a hagyománnyal, és óriásplakáton, magazinok hasábján vagy a televízióban is megjelenik. Az utóbbi pár évben a Dolce & Gabbana, a Jaguar és a Land Rover is próbálkozott melegeket célzó reklámmal. A próbálkozások mindegyike kudarcba fullad.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.