A 4,76 méteres A4L helyben, Csangcsuanban készül, és értékesítése januárban a 180 lóerős 2.0 TFSI, illetve a hathengeres 265 lovas 3.2 FSI motorral kezdődik meg. Az Audi - a kínai igényekhez igazodva - már 2000 óta kínálja az A6 hosszított tengelytávú változatát.
Pekingben évtizedekig az igaz "tömegközlekedést" a kerékpárok százezrei jelentették. Manapság viszont aki teheti, bicikliről egyenesen autóba ül. Ezért a miénktől gyökeresen eltérő a közlekedési kultúra.
A nálunk megszokott (?) előzékenységnek nyoma sincs, és állandóan szól a duda. Ám itt nem „anyád” funkciója van, hanem valóban jelzőkürtként használják. A forgalomba besorolni szándékozók nem adnak elsőbbséget, nemigen néznek körül, de ha hallják a kürtöt, visszahúzódnak, mert tudják, nem fogják beengedni őket.
Ha nagy kocsi érkezik, akkor persze más a helyzet. Kínában csak a nagy autónak van presztízse. Minél nagyobb, annál könnyebben hagyják besorolni a kaotikus forgalomban. Másrészt a közgondolkodásban a (császárok által jó okkal támogatott) konfuciánus hagyományok máig erősen hatnak, s e szerint a nép álljon be a sorba és tisztelje a hatalmasokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.