A Head 2006-ban mintegy 600 ezer pár sílécet értékesített világszerte, ám a piacon történt változások miatt 25 százalékkal csökkent a forgalom 2007-ben.
Klaus Hotter, a vállalat vezérigazgatója az APA hírügynökségnek adott interjújában kifejtette, idén nem várnak kiugró javulást sem Európában sem a vállalat számára fontos exportpiacokon, Japánban és az Egyesült Államokban. „Az emberek spórolnak, s ez a téli sportfelszerelések értékesítésén is nyomot fog hagyni” – tette hozzá.
Az 1996 óta a bécsi tőzsdén jegyzett társaság a téli sportfelszereléseken túl labdajátékokhoz gyárt kellékeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.