Ez az első alkalom, hogy a H&M egy kizárólag kiegészítőket gyártó céggel működik együtt, amelynek megünneplése céljából a Jimmy Choo egy, a H&M számára készített, a kiegészítőkhöz illő női ruhakollekció megtervezésével terjeszti ki tervezői skáláját. Az együttműködés keretében bemutatnak egy cipőkből, táskákból és kiegészítőkből álló férfi kollekciót is.
A svéd H&M már több éve dolgozik együtt hírességekkel, tervezőkkel, akik egy-egy idénykollekcióval bővítik a vállalat portfólióját. Köztük volt például Stella McCartney és Madonna is.
A stockholmi tőzsdén jegyzett H&M legutóbb közzétett első negyedéves jelentése szerint a vállalat forgalma 18 százalékkal 23,3 milliárd svéd koronára bővült. Az adózott eredmény azonban 12 százalékkal 2,6 milliárd koronára esett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.