Szakértők szerint ezek a tranzakciók az állami irányítású cégek versenyhelyzetét erősítik, miközben a liberalizáció pont ezeket a vállalatokat szerette volna kihívások elé állítani – áll a Financial Times tegnapi összeállításában.
Két tervezett tranzakció kapcsán erősödtek fel az Európai Bizottság által tíz éve elindított vasúti liberalizáció eredménytelenségét hirdető hangok.
Az egyik, hogy a francia állami tulajdonban lévő SNCF tárgyalásokat folytat a szintén francia illetőségű, ám magántulajdonban lévő Veolia Cargóval Franciaországon kívüli érdekeltségeinek felvásárlásáról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.