Tavaly összeesett a magyar autópiac: a legnépszerűbb Suzukiból 7954-et adtak el az év során (szemben a 2008-as 24 ezerrel), a többi márkából még ennyi sem fogyott – írja a JATO Dynamics adataira hivatkozva a Totalcar. A második helyen álló Ford 7777, a harmadik Opel még 6581 autót tudott értékesíteni. A többi piaci szereplő már az ötezres határt sem érte el. Az eladások visszaesése 44 és 69 százalék között változott a népszerűbb márkáknál. A reális jövőkép szerint a piac ezen a szinten stabilizálódik, és legfeljebb minimális növekedést produkál a világgazdasági válság enyhülésével. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.