BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Folytatódik a Class és a Neo harca

Augusztusban növekedett a lakosság körében a rádióhallgatottság az előző hónaphoz képest – állapította meg a GfK és az Ipsos közös felmérése.

A nyár utolsó hónapjában a 15 évnél idősebb magyar népesség 89,5 százaléka, azaz 7 619 000 fő hallgatott rádiót, és a naponta rádiózásra fordított idő a hallgatók körében átlagosan 4 óra 20 perc volt, amely 20 perccel több az előző hónaphoz képest.

Legmagasabb hallgatottság a reggeli, délelőtti időszakban - 6 órától 10 óráig – volt jellemző, mely az összes rádióhallgatási idő több mint harminc százalékát tette ki. A rádióhallgatás a csúcsot egy átlagos napra vonatkozóan ebben a hónapban is 9 órakor érte el, amikor is a 15 évesnél idősebb lakosság majdnem egyharmada kapcsolódott be a különböző reggeli műsorokba.

A korábbi hónapokhoz képest augusztusban a hétköznapi rádióhallgatás volt jelentős mértékű, az átlaghétköznapra vonatkozó elérés a 15 évnél idősebb hazai lakosság körében 74,5 százalékos volt, ami az idei évben a legmagasabb értéket jelenti. Egy augusztusi átlag hétköznapon a rádiózásra szánt idő a hallgatók körében átlagosan 4 óra 26 perc volt.

A 15-49 évesek körében országosan a Class FM a legnépszerűbb, de szorosan a nyomában van a Neo FM.

Budapesten már árnyaltabb a kép: a Class FM vezet, és szorosan követi a Rádió 1. A Neo FM a negyedik helyre szorult, a Juventus is előtte van. A fővárosban 1000 főből ebben a korosztályban 122 hallgatja átlagosan a Class FM-et, és 102 a Neo FM-et.

A hétvégi rádióhallgatás valamivel kisebb mértékű volt a megelőző hónapokhoz képest, ám az átlag hétvégi napra vonatkozó elérés a 15 évnél idősebbek körében még így is 61,7 százalékot tett ki. A GfK a nyári hónapnak tudja be ezt a hallgatottsági szintet.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.