Az év első három hónapjának adatai szerint alapvetően jó ötletnek bizonyult a négynapos autópálya-matrica év eleji kivezetése, bár a lépés mindenképpen kockázatos volt.
A tavalyi adatok szerint az általában hévégi utazások alkalmával használt matricatípus a teljes eladott 17,6 millió darabos mennyiség nagyjából hatvan százalékát, mintegy 10,5 millió darabot tett ki, így a kérdés az volt, hogy mennyire rendezi át az utazási szokásokat, valamint az értékesítési struktúrát.
Az első negyedév eladási statisztikáit vizsgálva kiderül, hogy negatívan semmiképpen sem hatott a lépés.
További részletek a pénteki Világgazdaságban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.