BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kifizetődő az új matricastratégia

Az év elejétől már nem értékesítenek négynapos autópálya-matricákat, és úgy tűnik, hogy a lépéssel jól számolt a kormány. Az igaz, hogy az év első negyedévében kevesebb vignettát adtak el, de az árbevétel nőtt.

Az év első három hónapjának adatai szerint alapvetően jó ötletnek bizonyult a négynapos autópálya-matrica év eleji kivezetése, bár a lépés mindenképpen kockázatos volt.

A tavalyi adatok szerint az általában hévégi utazások alkalmával használt matricatípus a teljes eladott 17,6 millió darabos mennyiség nagyjából hatvan százalékát, mintegy 10,5 millió darabot tett ki, így a kérdés az volt, hogy mennyire rendezi át az utazási szokásokat, valamint az értékesítési struktúrát.

Az első negyedév eladási statisztikáit vizsgálva kiderül, hogy negatívan semmiképpen sem hatott a lépés.

További részletek a pénteki Világgazdaságban.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.