Az 1952-ben bemutatott R-Type használta a Bentley márkánál elsőként a Continental nevet. Az angolok a világ első Grand Tourerjeként árulták a kocsit, a 208 alváz legtöbbjére a Mulliner műhelyben építettek alumíniumkarosszériát. Több mint hatvan évvel ezelőtt legalább 6928 fontot kellett fizetni az autóért, ami közel tizenötszöröse volt az akkori éves átlagfizetésnek és több mint három és félszererese egy átlagos lakóház árának.
Ma egy Bentley Continental GT Speed ára 168 300 font, ami már csak 6,3-szerese a brit éves átlagfizetésnek, és jelentősen elmarad egy ház árától, ami 2015-ben átlagosan 196 807 font. De nemcsak elérhetőbb lett a Bentley luxusa, gyorsabb is. Amíg 1952-ben egy 155 lóerős, 4566 köbcentis soros hathengeres hajtotta az R-Type Continentalt akár 193 km/h-s tempóval, addig ma egy 635 lóerős, négy turbós W12-es dolgozik a motorháztető alatt, a végsebesség pedig 331 km/h. Azonban régen nem volt sebességkorlátozás, úgyhogy a nagy öreggel gyorsabban lehetett haladni a közutakon, mint a hivatalosan 112 mérföld/h-ra korlátozott újkori autóval.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.