A 3,2 milliárd forintos költséggel megvalósult, 250 személyes konferencia-központtal és 300 adag kapacitású étteremmel megépített szálloda üzemeltetésére az AccorHotels csoporttal kötött tízéves szerződést a tulajdonos.
A repülőtéri hotelek mindenütt speciálisak, mert a néhány órás tárgyalásra érkező üzletemberektől a légikikötők és légitársaságok személyzetén át a járatokat lekéső utasokig sokféle vendéget vonzanak – mondta Gerő János, a Wing vezérigazgató-helyettese, hangsúlyozva, hogy ingatlanfejlesztőként a hardvert alkották meg, a szoftver üzemeltetése az AccorHotels szakembereinek a dolga. Az öt kontinensen 36 millió hűségkártyás vendéget elérő cégcsoport economy szállodáinak magyarországi üzemeltetési igazgatója, Kollin Gergely elmondta, hogy a reptéri hoteleknél szokásos egy-két éjszakás vendégátlaggal számoltak, de a nyitás napjaiban meglepően sok olyan nappali vendég fordult meg náluk, akik messziről érkeznek, és aznapi továbbindulásukig csak felfrissülni akarnak a hotelben.
A rövid tapasztalatokból és foglalásokból az is látszik, hogy sokan foglalnak akár három éjszakára is szobát, bázisként használva a szállodát budapesti tárgyalásaikhoz. A szállodától 4,5-5 kilométer távolságra van az első hotel, vagyis járatkésések és -törlések esetén behozhatatlan helyzeti előnyben van az Ibis az utasok és a személyzet elhelyezésében. Speciális vendégkörnek számítanak azok az erdélyi utasok, akiknek a lakóhelyéhez a budapesti repülőtér közelebb van, mint a bukaresti, ők – az eltelt rövid időszak tapasztalatai szerint – továbbutazásaik előtt rendszeresen itt szállnak meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.