A légcsavarokkal meghatott léghajó 40 tonnás szállítmányokat tud majd akár 320 kilométeres távolságon is mozgatni tankolás nélkül, úgy, hogy a teher kötélen a léghajó alatt függ.
A Boeing szerint nagy a kereslet egy ilyen a járműre, főleg a nehezen megközelíthető helyeken folyó építkezéseken, például a kanadai hegyvidéken épülő olajtárolók esetében. Németországban, 2002-ben a CargoLifter nevű német cég hasonló léghajó építésébe fogott, de a részvénytársaság két év alatt tönkrement. Újjáéled mindeközben a Zeppelin-Luftschifftechnik is.
A cég májusban jelentette be, hogy megrendelést kapott immár negyedik léghajójára az Egyesül Államokbeli Airship Ventures cégtől. A léghajó 70 évvel a Zeppelin gyártotta Hindenburg német léghajó amerikai lezuhanása után ismét átkel az óceánon. A léghajó San Franciscoban turistákat fog majd városnézésre szállítani, illetve reklámkampányokat szerveznek vele.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.