A program az elmúlt két évben már nagy sikert aratott Budapesten, több tízezren nézték végig a helyszínen, a rendezvényről készült közvetítéseket pedig tavaly világszerte mintegy 400 millióan látták a televízióban. Az utcai showt azonban ezúttal nem a fővárosban, hanem a Balatonnál, Tihanyban és Siófokon rendezik.
Palik László, a Hungaroring Sport Zrt. elnöke lapunknak elmondta: az érdeklődés igen nagy az egész napos program iránt, s reményeik szerint az idén is több százmillióan láthatják majd a készülékek előtt az eseményt bemutató összeállítást, amelyet az RTL Klub és a Red Bull saját televíziója közösen készít.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.