A csatorna 80 százalékkal növelte piaci részesedését a 4 éven felüli nézők kategóriájában. Az olimpia alatt az Eurosport Magyarországon átlagosan 29.600 nézőt ért el a délelőtt 9 és éjjel 1 óra közötti időszakban és magasabb nézettségi eredményeket szerzett hazánkban, mint Nagy-Britannia (28.000), Spanyolország (22.000) vagy Svédország (16.000) területén.
Annak ellenére, hogy a főműsoridő alatt nem volt élő közvetítés, és egész Európában erős verseny jellemezte a tévécsatornák közötti harcot erre az idősávra, az Eurosport sikeresen megtartotta az átlagos 1.1 milliós nézőszámát nemzetközi szinten. Ehhez az eredményhez nagymértékben hozzájárult a 19.30-kor kezdődő „Peking Express” olimpiai sportmagazin, mely napi szinten összesen 9 millió egyedi nézőt ért el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.