Az évvége egyik slágertermékéből 27 ezer tonnát értékesítettek a boltokban 2007 november-2008 októberben. Ugyanannyit, mint egy évvel korábban. Figyelemre méltó az eladások – értékben mért - 6 százalékos emelkedése az olcsóbb kimért virsliből, miközben a drágább, önkiszolgáláshoz előrecsomagolt szegmens forgalma stagnált. A tendencia ellenére, még mindig jóval népszerűbb az előrecsomagolt virsli.
Az eladott mennyiségből ugyanis a legfrissebb adatok szerint 72 százalék jutott önkiszolgálásra, és csak 28 a kimért árusításra. Kimérten egy kilogramm kimért virsli átlagos fogyasztói ára idén szeptember-októberben 848 forint, viszont önkiszolgálásban jóval magasabb, 983 forint. Ugyanakkor a kimért virsli átlagos fogyasztói ára 13 százalékkal emelkedett egyik évről a másikra.
Az előre csomagolt, önkiszolgáló szegmensben csekély, 1 százalékos drágulást állapított meg a Nielsen. A kereskedelmi márkák térnyerése folytatódott: 2007 november-2008 októberben a mennyiségi forgalom 38, (plusz 3 százalékpont), értékben pedig 27 százaléka (plusz 2 százalékpont) jut a láncok saját márkáira. A kereskedelmi márkák előretörése együtt jár azzal, hogy koncentrálódik az eladás. A diszkontokat és szupermarketeket magában foglaló, 401-2 500 négyzetméteres csatorna részesedése a mennyiségi eladásokból 36-ról 38 százalékra emelkedett. Ez a 200 négyzetméteres és kisebb hagyományos üzletek rovására történt. A hipermarketek részaránya mennyiségben is, értékben is 36 százalékot ért el, 2007 november-2008 októberben, ahogyan egy évvel korábban is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.