A vállalat az átszervezések után két fő üzletágára, a mélyfagyasztott áruféleségek és a zöldségkonzervek gyártására kíván koncentrálni.
E termékeknél ezután is fokozni kívánja a vállalat versenyképességét, illetve növelni szeretné a cég belföldi és exportpiaci részesedését. A húsalapú termékek eddig a cég forgalmának 20 százalékát adták. A társaság az átszervezéseket a rohamosan csökkenő kereslettel, a folyamatosan romló gazdálkodási környezettel, a drasztikusan növekvő csomagolóanyag-költségekkel és a történelmi mélypontra zuhanó forintárfolyammal indokolja.
Az intézkedések nem érintik a Globus ételízesítőket és szószokat: ezeknél a márkanév az Unilever tulajdonában van. A kizárólag magyar piacra termelő, 200 főt foglalkoztató budapesti húsfeldolgozó részleg március 16-tól fejezi be tevékenységét, miközben a csoport továbbra is budapesti telephelyéről látja el vállalatirányítási, kereskedelmi, értékesítői és marketing tevékenységet.
A Globus a következő napokban megteszi az intézkedések miatt szükségessé vált lépéseket - áll a vállalat közleményében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.