BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

MTelekom: A közönség elvárja, hogy a reklám szórakoztasson

A kommunikációs ipar régóta egyfajta útkereséssel küzd” – véli a Magyar Telekom lakossági szolgáltatási üzletága kommunikációs ágazatának vezetője.

Liptay Gabriella szerint a médiacsatornák kínálata az utóbbi évtizedben jelentősen megváltozott, és jócskán átalakult a médiafogyasztás módja is. Egyre jobban előretört az interaktív média és a hatékony alternatív reklámozás.

Az internet főként a fiatalokat hódítja el a tv-képernyők elől, s a sajtó és a tévé is jelentős szegmentálódáson és fregmentálódáson megy keresztül, és ezek a médiumok tematizálódnak. „A közönség a standard reklámspotnál többre vágyik, elvárja, hogy a reklám szórakoztasson, programelemmé váljon” – hangoztatta a szakember.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.