A tervek szerint a PUMA egy felöltéssel mintegy hetven kilométert tesz meg és hetven kilométer/órás végsebességre is képes két elektromotorja segítségével.
A városi közlekedéshez tervezett kétkerekű elkészítéséhez a General Motors az elektromos rollerek és hasonló járgányok tervezésében jártas Segwayt kérte fel – írja az AP.
Egyelőre nem tudni, milyen áron forgalmazzák majd a járművet, amelyeket a jövőben egy összefüggő kommunikációs hálózatba kapcsolnak majd.
A GPS segítségével a PUMA gyakorlatilag magától kerüli majd ki az autókat, az útakadályokat és a gyalogosokat is, így a cég reményei szerint a gyakorlatilag balesetmentes közlekedés mellett nem is lesz szükség légzsákra.
A GM szerint a PUMA teljes üzemeltetési költsége a hagyományos autóénak egyharmada-egynegyede. A vállalatok egyelőre egyetemi kampuszokat és más, zárt közösségeket keresnek, ahol kis piacokat szerezhetnek a PUMA számára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.