BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Magyar terméket reklámozhatnak Forma-1-es autókon

A magyarországi energiaital-cég, a Hell lapunkhoz eljuttatott közleményében megerősíti: előrehaladott tárgyalásokat folytat a Forma1-es Brawn GP vagy a Williams csapatának szponzorációjáról.

Döntés és szerződéskötés egy hónapon belül várható. Ezzel a Hell gyártója lehet az első magyar vállalat, amely beszáll a Forma1-be.

Végéhez közelednek a legnagyobb mennyiségben értékesített magyarországi energiaital gyártójának tárgyalásai a Forma1-es Brawn GP-vel, illetve a Williams csapatával.

A nyitott kérdés már csak az, hogy melyik csapattal működik együtt, illetve hogy névadó főszponzor vagy szponzor legyen a Hell a Forma1-ben.

Candyglobe

A 100%-os magyar tulajdonban álló cég a HELL márka tulajdonosa. A magyarországi központ mellett 3 kontinensen rendelkezik irodákkal és önálló értékesítési, illetve logisztikai rendszerekkel, így például Romániában, Új-Zélandon vagy Hong Kongban. A cég fő tevékenységei közé tartozik az energiaital és az édesség gyártás és forgalmazás. A cégcsoport forgalma 2008-ban meghaladta a 15 milliárd forintot.

Forrás: cégközleményEzzel a döntéssel magyar tulajdonú cég jelenhet meg a Forma 1-ben, mely tovább erősítheti a Magyar Nagydíj jelentőségét is, szorosabbra fűzve Magyarország és a Forma1 közötti kapcsolatokat. A Hell már hetekkel ezelőtt megkezdte a tárgyalásokat a két csapattal, mivel a gazdasági válság nem kímélte a Forma 1-et sem. Több nagy szponzor is kénytelen volt kiszállni a versenyből. A Hell számára így ideálisnak tűnt az időzítés a tárgyalások megkezdésére.

„Régóta érlelődött bennünk a gondolat egy Forma 1-es csapat támogatása kapcsán. Én személy szerint mindig is szerettem volna, ha egy magyar cég is megjelenik a szponzorok között, így is képviselve az országot külföldön és itthon egyaránt. Büszkeséggel tölt el, hogy eljutottunk idáig, és a Hell lehet az, amely először megvalósítja ezt.” – hangsúlyozta Tomas Grosch nemzetközi stratégiai igazgató.

A megbeszélések tárgya az is, hogy csak az energiaital logója kerüljön fel az autókra vagy a teljes karosszéria festése a Hell ördögös, poklos dizájnjához igazodjon. A Hell energiaital három éve született, először Magyarországon dobták piacra, ma pedig már 16 országba exportálják. A gyártó társaság lehet az első magyar vállalat, amely hosszú távú szerződést köt egy Forma-1-es istállóval.

Forrás: cégközlemény -->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.