A technológia már több éve adott, az egységes uniós szabályozás azonban csak egy éve nyitotta meg jogilag is az „égboltot” a fedélzeti mobilozás előtt. Egyelőre 27 – európai járatokon üzemelő – repülőgépet szereltek fel az ehhez szükséges technikával, vagyis fedélzeti bázisállomással, amely a kezdeményezett hívást műholdon keresztül köti össze a hívott féllel.
A repülés közbeni telefonálás lehetőségét elsősorban az üzleti, illetve a fiatalabb korosztályból kikerülő utasok sürgették, de a fedélzeti mobilozás jó üzleti modell lehet a cégeknek is, ilyen szolgáltatásra eddig két társaság alakult: a genfi székhelyű OnAir és a londoni AeroMobile.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.