A Yahoo ma mutatta be az újságíróknak lassan két éve tartó fejlesztési projektjének első eredményeit. A keresésekre szakosodott portál készítői megpróbálják pontosan azt a tartalmat nyújtani, amelyet a felhasználók igényelnek. Ennek érdekében a Yahoo csökkenti és koncentrálja adatbázisát, hogy a legfontosabb keresési találatok egy oldalon szerepelhessenek – tudósít az AP.
A cég véleménye szerint hatékonyabban működik riválisainál, a Google-nál és a Microsoftnál, mivel a találatok megszerkesztésekor figyelembe veszi, milyen tartalmakra kerestek korábban ugyanarról a számítógépről. Így például képes lehet arra, hogy eldönthesse, az adott internetező a hírhedt sztárra vagy a szállodára gondolt, amikor a "Paris Hilton" kifejezést beírta a keresőablakba.
További újdonság, hogy az eredmények mellett csoportokba szedett videók, térképek és más kiegészítő tartalmak jelennek meg. A Facebook és a Pipl.com segítségével teljesebbé váltak a személyekkel kapcsolatos dossziék. A következő lépésként a Yahoo a sztenderd keresőkérdésekre is képekben ad majd választ. A váltás eredménye egyelőre kérdéses, de ha a módszer sikert arat, a portál hamarosan a grafikus hirdetésekre teszi a hangsúlyt, jellegzetes arculatot adva ezzel a cégnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.