Amint azt Karl-Theodor zu Guttenberg elmondta, így az Opel fennmaradása biztosítva lenne, amíg a befektetőkkel a végső megállapodás megszületik. Kizárta azonban, hogy a német állam részt vásárolna a cégben, de a kormány az áthidaló hitelnyújtásban esetleg részt venne.
Egyúttal sürgette a GM európai üzlete iránt érdeklődő befektetőket, hogy gyorsan lépjenek a GM fenyegető csődje miatt. - Gyors, megbízható információt szeretnénk a befektetőktől - mondta. Az olasz FIAT háromoldalú egyesülést akar a Chryslerrel és a GM európai üzletágával. Az osztrák-kanadai autórészegység-gyártó, a Magna szintén érdeklődik az Opel iránt. Az Egyesült Arab Emírségek viszont a miniszter térségbeli látogatásán azt jelezték, hogy egyelőre nem érdeklődnek az Opel iránt, világosabb állásfoglalásra várnak a GM és az Opel helyzetét illetően.
A FIAT elsősorban egy nagy vállalati egység létrehozásában gondolkodik, amelynek tagja lenne az Opel, mint a GM európai részlege, de a GM latin-amerikai szervezete is, a FIAT mellett. Egy nagyvállalat, amelyik évi 6 millió autót gyártana. A Magna is a hírek szerint egy több nemzetiségű vállalatóriásban gondolkodik. A német sajtó úgy tudja, hogy az Opelt és az orosz GAZ autógyárat egy tető alá hozná, és az új vállalkozásban az ő 20 százalékos részesedése mellett lenne az oroszoknak (a GAZ-nak és a Sberbanknak együtt) 30 százalékos része, de a GM-nek is maradna 40 százalék. Ez a csoport évi egymillió autót küldene piacra. A GAZ fő tulajdonosa azonban állítólag nem lát fantáziát az Opellel való közösködésben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.