Hisashi Takeuchi, a márciusban kinevezett vezérigazgató a hetilapnak elmondta: ha rendellenességet találnak, azonnal értesítik a beszállítót, és őt is szigorúan ellenőrzik.
Az igazgató elmondta: áprilistól zuhant az európai eladás, itthon pedig 50 százalékkal kevesebb autót vásároltak, mint tavaly. Így a 12 évig piacvezető Suzuki visszacsúszott a 3. helyre. Mint mondta, a válság 80-90 ezere darabbal kevesebb autót jelent, ezt kell túlélni. Hangsúlyozta: le kell faragniuk a kiadásaikat.
„Idén elválik, képesek leszünk–e a költségeket csökkeneteni, s egyúttal fenntartani a minőségi fejlődést” – mondta Hisashi Takeuchi, majd hozzátette: ha 5 napot dolgoznak napi két műszakban, mint most, akkor 200 ezres a kapacitásuk, jelenleg ekkorára van igény.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.