„Még nincs döntés, csak koncepció” – reagált a listát bizonytalan eredetűnek nevező és pánikkeltéstől óvó szakminisztérium. A Világgazdaság által megkérdezett, illetve a Világgazdaságot megkereső és a bezárásban feltehetően érintett érdekképviseletek és önkormányzatok országszerte tiltakoztak a tervezett lépés ellen, elhamarkodottnak ítélték a lépéseket. Egyben jelezték: nincs pénzük és nem is dolguk fenntartani a veszteséges vonalakat.
Határidőre elkészült a távolsági és budapesti elővárosi közlekedés, valamint a regionális integrált közlekedés 2009/2010. évi menetrendjének koncepciója, ám a hírekkel ellentétben az nem tér ki egyes vasútvonalakra a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium (KHEM) közleménye szerint. Csak a koncepció kormány általi jóváhagyása után következhet a menetrendek részletes kidolgozása. Az országos és regionális menetrendet október végén rendelheti meg a szakminiszter a szolgáltatóktól.
A minisztérium ezzel arra a sajtóértesülésre reagált, amely felsorolta azt a közel kétezer kilométernyi vasútvonalat, amelyen megszűnne a vasúti közlekedés, s a személyszállítást a Volán társaságok vennék át. A cikk szerzője érdeklődésünkre közölte, hogy a lista friss, s megbízható forrásból származik. A minisztériumi közlemény viszont óvott a forrás megnevezése nélküli táblázatra alapozott pánikkeltéstől.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.