A City Driver döntőjére az autobild.hu weboldalon, valamint Hyundai márkakereskedésekben lehetett regisztrálni. A több száz jelentkező közül 3 versenyzőt sorsoltunk ki, akik közül eldőlt, ki a legügyesebb városi sofőr. A cél az volt, hogy egy térkép segítségével és a KRESZ szabályainak betartásával a sofőrök találjanak el minél rövidebb idő alatt a főváros három pontjára. A szabályos vezetést a játékosokkal utazó oktatók felügyelték.
Az első helyezett, Szőke Ferenc mindössze 34 másodperces előnnyel nyert. Jutalma egy Hyundai i30 négy hónapos használata. A második helyezett, Szentesi Katalin a harmadik pedig Aleva András lett. A játék főtámogatója, a Hyundai jóvoltából a második és harmadik helyezett is autóval távozhatott, hiszen - bár ezt az eredeti kiírás nem tartalmazta - néhány napra szóló tesztvezetést ajánlott fel számukra partnerünk.
Markó Zoltán, a Hyundai operatív igazgatója kérésünkre elmondta, hogy miért állt cége az Auto Bild Magyarország City Driver programja mellé: „Tudjuk, hogy a Hyundai nem csak ár-érték arányban tartozik a legjobbak közé, de magában is felveszi a versenyt más márkákkal. Viszont azzal is tisztában vagyunk, hogy Magyarországon van még mit dolgoznunk a márka ismertségén, ezért próbálunk minden alkalmat megragadni, amikor azok beszélhetnek a tapasztalataikról, akik már vezették az autót.”
Szabó Róbert, az Auto Bild Magyarország főszerkesztője pozitívan értékelte a döntő eseményeit: „A City Driver program egyediségéből fakadóan élénk érdeklődésre számítottunk, de, hogy egy városi autós vetélkedő és a négy hónapos autóhasználat ennyi olvasót nevezésre inspiráljon, azt a legmerészebb terveinkben sem gondoltuk volna! Öröm volt látni, ahogy a három döntős résztvevő igazi tűzzel a szemében nekivág a finálé programsorának, s hogy néhány teljesen szokványos és hétköznapi feladatból miképpen lesz kiélezett versenyhelyzet. Remek program, igazi sofőrt próbáló megmérettetés volt!"
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.