Mint emlékezetes, a kidőlt villanyoszlopok helyreállítása késett. A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) kifogásolta, hogy a fogyasztók nem kaptak megfelelő tájékoztatást arról, mikor állítják helyre az áramszolgáltatást és milyen jogérvényesítési lehetőségeik vannak. A FEOSZ 2009. februárjában keresetet indított az E.ON Áramszolgáltató ellen.
Mindeközben folyamatosan arra törekedett a szövetség, hogy lehetőleg peren kívül, minél gyorsabban fogyasztóbarát megoldás szülessen a fogyasztók érdekében.
Ennek eredményeképpen a szolgáltató még a peres eljárás megkezdése előtt vállalta, hogy a kötbérfizetési kötelezettségnél (5.000 Ft - 36 órás áramkimaradás után pedig 15.000 Ft) nagyobb összeget térít meg az áramkimaradásban érintett lakossági fogyasztók számára.
Vállalta, hogy 18 órát meghaladó ellátás-kimaradás esetén 10.000 Ft-ot, 24 órát meghaladó ellátás-kimaradás esetén 15.000 Ft-ot és 36 órát meghaladó ellátás-kimaradás esetén 20.000 Ft-ot fizet vissza. Ígéretet tett arra, a jövőben kiemelt figyelmet fordít a fogyasztók tájékoztatására hasonló eseményeknél.
Mivel a fogyasztók érdekét szolgáló megoldás született, a FEOSZ szüneteltette a pert, mely azóta már megszűnt. Az E.ON teljesítette vállalását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.