A feladat médiatervezés és vásárlás, továbbá médiaelemzés a Magyar Posta Zrt. részére, különös tekintettel a PR és marketing célú hirdetések megjelentetésére, kampányokra a nyomtatott, elektronikus és on-line médiában, valamint a kültéri hirdetési felületeken.
A szerződés keretösszege nettó 400 millió forint, amelyből nettó 350 millió a fix érték, 50 millió pedig opcionális, amelyet jövő év végéig - a teljesítés végső határidejéig - hívhat le az ajánlatkérő.
Az az ajánlattevő pályázhat, akinek a korábbi három évben a nettó éves forgalma legalább egyszer elérte a nettó 500 millió forintot, amelyből a médiatervezés és vásárlás legalább egy évben nettó 400 millió forintot tett ki.
Az ajánlattételi határidő 2010. január 18. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes úgy, hogy legnagyobb súllyal az ügynökségi jutalék mértéke, és az átlagos médiavásárlási kedvezmény mértéke esik a latba.
Az eredményhirdetésre a beadás napját követő első naptól számított 10. napon, míg a szerződéskötésre az eredményhirdetést követő 8. napon kerül sor.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.