A svéd tömegtájékoztatást a 90-es elején szabadították fel, akkor vezették be a sugárzási díjat és jöttek sorban létre a reklámból finanszírozott kereskedelmi rádió és tévé-állomások. Azóta ezek mintegy kétmilliárd koronával (50 milliárd forinttal) gyarapították az államkasszát - közölte az MR1 - Kossuth Rádió.
A reklámcsatornák szeretnék a magas díjakat csökkenteni, vagy eltörölni, amit szerintük a jelenlegi jobboldali kormány meg is ígért a 2006-os választások előtt. Egy vizsgálóbizottságot fel is állítottak, amely szintén a sugárzási díjak csökkentését javasolta, ám a kormány mégis úgy döntött, hogy ezeket változatlanul hagyja, és ezzel megszegte ígéretét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.