BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Intézze online! Fejlesztik netes szolgáltatásaikat az energiaszolgáltatók

Látványosan fejlesztik lakossági internetes szolgáltatásaikat a hazai energiaszolgáltatók.

A Tigáz áprilisban jelenik meg online ügyintézési rendszerének új változatával, a Főgáz most indít hasonló, lendületes programot, az Elmű-Émász és az E.On tavaly tette a korábbinál sokkal ügyfélbarátabbá e szolgáltatásait.

A folyamatot a nemzetközi trendek mellett Magyarországon az is gyorsította, hogy 2008-ban az EMFESZ megjelent az akkori körülmények között legfejlettebb online ügyfélszolgálattal.

Ám miközben a szolgáltatás egyre népszerűbb, nem hozza azt a megtakarítást, amelyet annak alapján várhatnánk, hogy részben kiváltotta a hagyományos és a telefonos ügyfélszolgálatot. Az egyetemes szolgáltatóknak ugyanis továbbra is kötelező ügyfélszolgálati irodákat fenntartaniuk, ezek azonban sokszor kihasználatlanok.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

A témáról szóló jegyzet itt olvasható

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.