Bár a keresési piacot hatalmas fölénnyel uralja, a Google video- és display reklámjai egyelőre nem hoznak a hagyományos keresési reklámokhoz hasonló bevételt. Ráadásul jelenleg már a Facebook az amerikaiak legkedveltebb portálja. A múlt évben a cég értékesítési 9 százalékkal emelkedtek, míg 2005-ben még megkétszerezte eladási bevételeit.
A Bloomberg úgy fogalmaz: a befektetők amiatt aggódnak, hogy a Google az új Microsofttá válhat, hiszen – riválisához hasonlóan – hatalmas bevételt termel törzsüzletágából, de nehezen hódít meg új területeket. A többek között mintegy 22 ezer Google részvényt is menedzselő Synovus Financial elemzője szerint a Google az újdonság erejével hatott megjelenésekor, ugyanakkor mostanra eltűnt az egykor első látásra születő szerelem.
2010-ben a Google részvényeinek árfolyama 8,6 százalékot veszített értékéből, ez az S&P 500 listáján szereplő 75 technológiai cég sorában a hatodik legnagyobb csökkenés. A legnagyobb rivális jelenleg a Facebook, amely mostanra az Egyesült Államok leglátogatottabb portáljává lépett elő – a Hitwise mérése szerint hetente több amerikai lép fel az oldalra, mint a Google-ra. Ráadásul a világ legnépszerűbb közösségi portálja a reklámtortából is egyre nagyobb szeletet hasít ki. Olyan cégek hirdetnek a portálon, mint a Levi’s, a Starbucks és a Ford.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.