A Maximize Médiaügynökség és annak többségi tulajdonosa, a Mindshare Médiaügynökség ma jelentette be, hogy lezárták a Rebel Rouse Kft. többségi tulajdonrészének megszerzését.
A Rebel Rouse-t 2010 januárban 5 magánszemély alapította, azzal a céllal hogy olyan ügynökséget hozzanak létre, amely egyszerre képes nemzetközi minőségű kommunikációt készíteni online és offline területen is. A minőség alatt pedig nemcsak a mechanizmust és a megjelenést értik, hanem az egyedi megoldásokat, a hatékonyságot és az eredményességet is.
Az ügynökség a trendeknek megfelelően inkább a digitális területre fókuszál, de a kollégák kompetenciáit és gyakorlatát tekintve felkészültek a klasszikus ATL/BTL feladatok elvégzésére is. A Rebel Rouse többek között olyan széles körben elismert digitális szakembereket jegyez, mint Vándor Eszter innovatív média igazgató, az egyetlen díjnyertes hazai keresőkampány-stratéga, Bujtás Attila kreatívigazgató, számos nemzetközi kreatív díj birtokosa, Pavláth Zita ügyfélkapcsolati igazgató, Szász Tibor user experience designer, a SkyWeb egyik alapítója, Berta László kreatív grouphead, Csapó Tamás senior art director és Baráth Katalin vezető szövegíró.
"A mai naptól kezdve a Mindshare-Maximize cégcsoport ügyfelei az online és offline média tervezés és vásárlás mellett házon belüli, piacvezető szintű online kreatív és kommunikációs kiszolgálásban részesülhetnek. Célunk rövid távon, hogy a Rebel Rouse-ra úgy tekintsenek a megbízók, mint a három meghatározó digitális kommunikációs ügynökség egyikére. Ebben nagy segítséget fog nyújtani a cégcsoportunkban már meglévő média stratégiai kompetencia, évtizedes szakmai tapasztalataink és a média piacon elfoglalt meghatározó pozíciónk.”- mondta Kerti Attila, a Maximize ügyvezető igazgatója, aki mától a Rebel Rouse business development directora is egyben.
"Számunkra a MindShare-Maximize csoporttal kötött megállapodás jelentette azt, hogy valóban komoly ügynökséget építhetünk. Ugyanis erős, saját média nélkül a kreatív megoldás hatékonysága sosem lehet maximális. És főleg ma, a válság okozta gazdasági gödör alján, minden reklámra költött forintnak eredménye kell legyen."- mondta Bujtás Attila, a Rebel Rouse résztulajdonosa és kreatív igazgatója.
Somlói Zsolt, a Mindshare Médiaügynökség ügyvezető igazgatója hozzátette : "A kialakult új kapcsolat jelentős előrelépés stratégiai fejlődésünkben, hiszen teljes körű kommunikációs szolgáltatást tudunk bárkinek nyújtani külső alvállalkozók nélkül. Ez egybevág a Mindshare hosszú távú koncepciójával amit mi úgy hívunk : House of Media."
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.