Ehhez nagyban hozzájárult az éves értékesített pulykahús mennyiség (2009-ben 3,9 százalékkal emelkedett), valamint az export termékek eladása (értékben 5,3 százalékkal, volumenben pedig 10 százalékkal nőtt az előző évhez képest). A Gallicoop jelenleg is stabilan tartja piacvezető szerepét: hazai részesedése 40 százalék, és 2010-es terveiben többek között az is szerepel, hogy ezt további 1 százalékkal növelje.
A Gallicoop Zrt. 2009-ben 25,5 milliárd forint árbevételt ért el, amely 1,8 százalékos emelkedést jelent az előző évhez képest, amikor 25,1 milliárd forint forgalmat bonyolított. A vállalat adózás előtti eredménye közel háromszorosára növekedett, ami elsősorban a költségmegtakarításoknak köszönhető.
Tavaly a teljes hazai baromfitermelés 427 ezer tonna, ezen belül a pulyka 110 ezer tonna volt. Országos szinten a teljes baromfitermelés 2,2 százalékkal, ezen belül a pulykatermelés is 10 százalékkal csökkent 2008-hoz képest. A cég azonban tudta növelni forgalmát 2009-ben: 34 ezer tonna élőpulyka-termelésével a teljes baromfitermelés 8 százalékát, a pulykatermelés 31 százalékát adta, így ezzel a hazai baromfitermelők között továbbra is a második helyet foglalja el.
A Gallicoop által 2009-ben értékesített pulykahús mennyisége közel 20 ezer tonna volt, 3,9 százalékkal több, mint 2008-ban. A belföldi húsértékesítést jelentősen elősegítette az, hogy a külföldiek egyre inkább keresték a kiváló minőségű és könnyen elérhető magyar árukat. Az exporttermékek értékesítése a társaságnál így volumenben 10 százalékkal nőtt az előző évhez képest, az árbevétel pedig 5,3 százalékkal volt magasabb az előző évinél; valamint 2009-ben a teljes értékesítésen belül kis mértékben ugyan, de az export aránya is nőtt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.