A külföldi terjeszkedési tervek mellett természetesen elsősorban a hazai pozícióinak megerősítésével készül a piacnyitásra a Magyar Posta. Ennek jegyében az idén tízmilliárd forintot fordítanak beruházásra, fejlesztésre: megépítik második logisztikai központjukat Gödöllőn, a Ferihegyi repülőtéren pedig nemzetközi kicserélőüzem létesítését kezdhetik el. Szintén százmilliókat költenek a legforgalmasabb postahelyek modernizálására. A társaság a szolgáltatásportfólióját is a közelgő liberalizáció tükrében alakítgatja.
A hagyományos postai szolgáltatások zsugorodása miatt kieső bevételt a pénzügyi és pénzforgalmi, valamint az elektronikus szolgáltatások körének bővítésével igyekszik pótolni a társaság. Öszszességében egyébként nem vár nagy változást a teljes piacnyitástól a vezérigazgató, hiszen az MP árbevételének 75 százaléka már most is a versenypiacról jön.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.