Az engedélyek és üzemeltető nélkül megépült "szellemvasutat" a MÁV Cargo bérelte ki; így - noha kész a sínpár - a gönyűi kikötőben előbb teherkocsikra pakolják az érkező árut, hogy aztán a pár kilométerre fekvő Győrben rakják vagonokba - írja a lap.
A cikk idézi Pintér Ákost, a Győr-Gönyű Kikötő Zrt. vezérigazgatóját, aki szerint a megoldás az lenne, ha a térség vasúti pályahálózatának részévé minősítenék a szakaszt, így ugyanis fix díjért, a mainál gazdaságosabban, minden érdeklődőnek hozzáférhetővé válna az útvonal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.