A Twitter a Financial Times tudósítása szerint mától a Google módszeréhez hasonlóan a keresési találatokhoz kapcsolat hirdetéseket jelentet meg. A mikroblog oldal tervezetten növeli forrásait tavaly 135 millió dollárnyi tőkét gyűjtött. Ugyanakkor a holnap menedzsmentje ügyel arra, hogy ne töltse túl reklámokkal az egyre népszerűbb mikroblog oldalt.
Biz Stone, a portál egyik alapítója a hirdetések bevezetésével kapcsolatban elmondta: a finanszírozással kapcsolatban lassú és átgondolt folyamatot követnek, amelyben a felhasználó az első. A keresési találatok mellett hamarosan az egyéni blogok mellett is megjelenhetnek a reklámok, amelyek a tartalom elemzése során relevánsnak bizonyulnak.
A Twitter a múlt évben sikeres üzletet kötött a Google-lal és a Binggel, hogy a két cég keresési eredményei között valós időben jelentethesse meg a twitteket. A Twitter így pozitív pénzügyi eredménnyel működik, ha azonban a promotált hozzászólások sikert aratnak, nagyságrendekkel növekedhet a portál bevétele.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.