Igen jelentős részt képvisel a kedvező eredményekben a kínai piac, ahol 2010 júniusában 51 százalékkal több, 15 158 kodát szállítottak ki a vásárlóknak, mint előző év azonos hónapja során. Az idén januártól júniusig terjedő időszakban a cseh gyártó összesen 84 135 autóját értékesítette itt, 82,3 százalékkal többet, mint az előző esztendő első felében.
A koda további piacai is jelentős fejlődést mutattak. A tengerentúli régiókban az első hat hónap alatt értékesített volumen közel 50 százalékkal, összesen mintegy 25 ezer járműre bővült. Növekedést könyvelhettek el Kelet-Európában is, ahol júniusban 48,2 százalékkal több, míg Oroszországban kétszer annyi koda talált gazdára, mint az előző év azonos hónapjában. Nyugat-Európában (Németország nélkül) szintén javult a márka mérlege, mégpedig 2009 első félévéhez mérten 34,5 százalékkal, ami összesen 117.283 darabot tesz ki.
A cseh márka Kínát követő második legjelentősebb exportpiaca továbbra is Németország, ahol júniusban 13 343 új kodát helyeztek forgalomba. A koda összesítve 67 556 jármű értékesítésével 4,6 százalékkal növelte eladásait a legutóbbi „normál”, azaz a roncsprémium előtti 2008-as év megfelelő időszakához viszonyítva, továbbra is megőrizve a német piacvezető importmárkájának pozícióját.
A 2010. január és június közötti időszak során a koda világszerte legnépszerűbb modelljének az Octavia bizonyult, az előző évihez képest mintegy 20 százalékkal több, összesen 158 024 példány kiszállításával. A koda zászlóshajója, a Superb a számos piacon újonnan megjelenő Superb Combi változattal együtt 150 százalékkal több, 47 830 példányban kelt el. Mindezeken túl az első félévben összesen 111 967 Fabia, 14 900 Roomster és 18 738 Octavia Tour modellt értékesítettek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.