Kedden indul el a Yahoo új blogja, amely a hírszerkesztés új módszerét hivatott terjeszteni. Eszerint a szerkesztők nem önmagukban döntenek a fontos hírekről, ehelyett a jellemző keresési találatok határozzák meg a prioritásokat.
Az Upshoot nevű új blog szoftvere folyamatosan ellenőrzi a Yahoo hálózatán végrehajtott kereséseket. A találatokat azután egy szakértő csapat ellenőrzi, amely két szerkesztőnek és hat bloggernek küldi tovább az így előkészített tartalmat. A bloggerek a kereséseknek megfelelően állítják össze a blogon szereplő híreket.
James A. Pitaro, a Yahoo Media alelnöke a The New York Timesnak elmondta: az különbözteti meg őket vetélytársaiktól, hogy az új módszer által képesek lesznek a közönség igényei szerint kialakítani a kínálatot. Ami a vállalkozás anyagi részét illeti: a Yahoo 100 millió dollárt fizetett a módszert "bejárató" Associated Content cégért. Ez a vállalat kisebb összegeket fizet a szerzőknek, akik olyan kérdések írnak válaszcikkeket, mint például: "Hogyan készül a franciapirítós?"
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.