Hogy a közterület működését megmutassák, a Magyar Közterületi Média Szövetség a Mediator Group Reklámügynökség és a PrintAmerica segítségével készített egy fiktív kampányt, amelynek hatékonyságát az Ipsos mérte. Az volt a céljuk, hogy csak a közterületet felhasználva, bebizonyítsák tagjaiknak, partnereiknek és a reklámszakmának, milyen hatalmas erő rejlik az összefogásban.
A bizonyítást tett követi. A Magyar Közterületi Média Szövetség létrehozza saját alapítványát, amely minden évben a média erejét kihasználva direkt módon támogat egy-egy „igaz” ügyet úgy, hogy az összegyűjtött támogatást közvetlenül a rászorulókhoz juttatja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.