A Handelsblatt csütörtöki számában megjelent cikk szerint idén a Douglas-konszern jóval többet fordít online fejlesztésre, mint a korábbi években, s a tervek szerint 50-60 új parfümériát nyit. A Thalia lánc révén a könyvkereskedelemben, a Christen keresztül az ékszerértékesítésben is érdekelt konszern elsősorban a könyvek és parfümök online forgalmát szeretné növelni.
Douglas forgalma folyó üzleti évének első negyedében (október és december között) 5,5 százalékkal emelkedett előző év ugyanazon időszakához képest. 2010/2011-re összességében 2-4 százalék közötti bővülést vár a menedzsment. Kreke nem panaszkodik a decemberi forgalomra; szerinte a viharos téli időjárás ellenére kielégítő év végi eladásokat produkáltak.
A Douglas az előző üzleti évben több államból is kivonult: az Egyesült Államokban 14, Dániában 5, Oroszországban 32 parfümériát adtak el. Magyarországon 2009-ben a budapesti Allee bevásárlóközpontban nyílt meg legutóbb Douglas parfüméria.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.