BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Online offenzívát indít a Douglas

Három éven belül a jelenlegi ötről több mint tíz százalékra emelné az online értékesítés részesedését az összforgalomból Henning Kreke, a Douglas-konszern elnök-vezérigazgatója. A Magyarországon 19 parfümériát üzemeltető cég komoly növekedési potenciált lát a világhálóban.

A Handelsblatt csütörtöki számában megjelent cikk szerint idén a Douglas-konszern jóval többet fordít online fejlesztésre, mint a korábbi években, s a tervek szerint 50-60 új parfümériát nyit. A Thalia lánc révén a könyvkereskedelemben, a Christen keresztül az ékszerértékesítésben is érdekelt konszern elsősorban a könyvek és parfümök online forgalmát szeretné növelni.

Douglas forgalma folyó üzleti évének első negyedében (október és december között) 5,5 százalékkal emelkedett előző év ugyanazon időszakához képest. 2010/2011-re összességében 2-4 százalék közötti bővülést vár a menedzsment. Kreke nem panaszkodik a decemberi forgalomra; szerinte a viharos téli időjárás ellenére kielégítő év végi eladásokat produkáltak.

A Douglas az előző üzleti évben több államból is kivonult: az Egyesült Államokban 14, Dániában 5, Oroszországban 32 parfümériát adtak el. Magyarországon 2009-ben a budapesti Allee bevásárlóközpontban nyílt meg legutóbb Douglas parfüméria.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.