A ruházati luxustermékekkel kereskedő brit Burberry Group árbevétele (az átszervezett spanyol tevékenysége nélkül) 32 százalékkal, 390 millió fontra nőtt a márciusban zárult üzleti éve utolsó negyedében 2010 azonos időszakához képest. Ezen belül a kiskereskedelmi bevétele 48 százalékkal, 261 millió fontra duzzadt, ebben lényeges szerepet játszottak tavaly szerzett kínai érdekeltségei.
A londoni székhelyű, többek között Budapesten is forgalmazó csoport világszerte 174 saját márkaüzletet működtetett március végén, számos koncessziós, franchise- és outlet egység mellett. n VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.