A hatóság mindkét hazai mobilszolgáltató ellen eljárást indított a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának feltételezett megsértése miatt.
Február közepén a Magyar Telekom kezdeményezte az eljárást a GVH-nál a Vodafone ellen. A hatóság szerint azonban a reklámkampányokban az adathálózatokra alkalmazott minősítések mindkét cég esetében alkalmasak lehetnek a fogyasztók megtévesztésére, mivel ezek a GVH szerint valószínűsíthetően nem kellően alátámasztottak.
A társaságok ragaszkodnak korábbi érveikhez. Suba János, a Vodafone kommunikációs igazgatója szerint a szolgáltató adathálózata független szervezet, Európa vezető mérnöki irodája, a P3 Communications mérései alapján bizonyult a leggyorsabbnak, míg a konkurens olyan mérésre hivatkozik, amelyet ugyan egységes módszertan alapján, de a szolgáltató saját munkatársai hajtottak végre.
A Magyar Telekom szerint a leginkább objektív összehasonlításra a három hazai mobilszolgáltatónak a hírközlési hatóságnak megküldött eredmények alkalmasak, mivel ezek mindegyikük által elfogadott mérési módszertanon alapulnak. „Ennek eredménye szerint a T-Mobile nyújtja a leggyorsabb mobilinternetet Magyarországon, ezért fordultunk annak idején a GVH-hoz” – mondja Király István vezérigazgató-helyettes. n S. Gy.
A szolgáltató a Tikit.huval közösen kifejlesztett helyi jegyértékesítési rendszert is bevezet. A kezdeményezé-sek pénzügyi vonzatát Beck György nem kívánta nyilvánosságra hozni.
A szolgáltató a Tikit.huval közösen kifejlesztett helyi jegyértékesítési rendszert is bevezet. A kezdeményezé-sek pénzügyi vonzatát Beck György nem kívánta nyilvánosságra hozni. -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.