Az okok mögött egyrészt a válság hatása sejthető. A mikrovállalatok internettől való lemaradásának valódi okai azonban a szakemberek szerint sokkal inkább szemléletbeli és motivációs természetűek, és a digitális írástudással, illetve annak hiányával függnek össze. Az otthoni irodákat reprezentáló szegmens egyszemélyes-pár fős vállalkozásai számos tekintetben mutatnak lakossági mintákat, ahogy az is tipikus, hogy magáneszközöket, -előfizetéseket használnak az üzletmenetben. E vállalkozások felzárkózása alapvetően a lakossági internethasználat terjedésétől függ.
A vállalati kör „naposabbik” oldalán folytatódik a fejlődés – mutatnak rá a BellResearch kutatói. A nethozzáférések száma nő, ebben ma már egyre nagyobb szerepe van a mobil-szélessávnak. Az internetet használó vállalatok részéről érzékelhető az igény a magasabb sávszélességre és az egyre robusztusabb internetkapcsolatokra, valamint a prémium szolgáltatásokra is; a piacnak potenciális hajtóerőt a hosztolt, menedzselt szolgáltatások terjedése, kritikus jelentőségűvé válása adhat. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.