A több mint 2,8 milliárd forintos beruházáshoz 512 milliós támogatást kap a társaság, amely gyártóterületének 3000 négyzetméterrel való bÕvítése és 12 új gyártósor telepítése révén 150 munkahelyet létesít. Az új üzemépület a jövÕ év végére készül el – hangzott el az alapkÕletétel alkalmából –, s így 2013-ban már 40 millió különféle elektronikai alkatrészt szállíthat megrendelÕinek a társaság az elmúlt évi összesen 30,8 millió darab után. A cégvezetés azonban lapunk kérdésre nem adott tájékoztatást arról, ma hány négyzetméternyi üzemterülettel rendelkezik a kft., illetve, milyen termékek készülnek majd az új gyártósorokon.
Viszont másik örömhírrel szolgált a Continental Teves: 377 millió forintos támogatást nyert el az Új Széchenyi-terv keretében egy 942 millió forintos beruházáshoz, amely révén bÕvítik a társaság kutató-fejlesztÕ kapacitását, így a következÕ három évben további 58 fejlesztÕmérnököt vehetnek föl a céghez. Az 1423 fÕs vállalat jelenleg 268 fejlesztÕmérnöknek ad munkát a 2001-ben átadott, s 2009 elsÕ felében egy új, 1500 négyzetméteres szárnnyal bÕvített szoftverfejlesztÕ központban.
Az 1993-ban alapított Continental Teves Magyarország Kft. eddig összesen 250 millió kerék- és perdületérzékelÕ szenzort gyártott blokkolásgátló (ABS), valamint elektronikus menetstabilizáló (ESC) rendszerekhez. E rendszerek vizsgálatához két éve 3,74 millió eurós költséggel építettek egy több mint ezer méteres, különféle tapadású útfelületekbÕl, valamint egy egyenetlen felületÛ pályaszakaszból álló tesztpályát Veszprém közelében.
A Continental csoport több mint 200 millió eurót fektetett be hazánkban, s gyártóüzemeket hozott létre Nyíregyházán, Szegeden, Vácott, Makón, Budapesten és Veszprémben, ahol jelentÕs technológiai és termékfejlesztési tevékenység is folyik. Csaknem 6200 magyar alkalmazottja légrugórendszereket, különféle tömlÕket, hibrid meghajtórendszerek elektronikai vezérlÕegységeit és kormánymÛvezérlÕ rendszereket gyárt, a csoport tavalyi magyarországi árbevétele elérte a 150 milliárd forintot.
16 milliárd euróval részesedett. A 30 ezer fÕs Chassis & Safety forgalma 5,8 milliárd euróra rúgott, a 27 ezer fÕs Powertrain 4,7 milliárdot ért el, a világszerte szintén 30 ezer embernek munkát adó Interior árbevétele pedig 5,5 milliárd eurót tett ki.
16 milliárd euróval részesedett. A 30 ezer fÕs Chassis & Safety forgalma 5,8 milliárd euróra rúgott, a 27 ezer fÕs Powertrain 4,7 milliárdot ért el, a világszerte szintén 30 ezer embernek munkát adó Interior árbevétele pedig 5,5 milliárd eurót tett ki. -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.