A repülőgépen az üzleti osztály üléseit teljesen új, V alakú elrendezésben helyezték el. Két ülést egy hosszanti tengely mentén V-alakban fordítottak egymás felé, így az üzleti osztály utasai virtuálisan kétszer nagyobb teret kapnak az ülések felső, váll-részénél, amely tovább növeli az egyéni teret.
Most először az első osztály ülései a főfedélzet első részében, az orrban helyezkednek el, amely a repülőgép legcsendesebb része. A B747-8-ason ez a rész a külső zajszigetelés, a hangelnyelő függönyök és a zajcsökkentő szőnyegek alkalmazásának köszönhetően rendkívül csendes. A nyolc első osztályú ülés mindegyike gombnyomásra ággyá alakul.
A Boeing 747-8 egy teljesen új fejlesztésű repülőgép, amely a Boeing 747 sikeres alapjaira épül – ez a gépcsalád már 40 éve a Lufthansa hosszú távú járatainak vezérgépe. A repülőgép jelentősen jobb aerodinamikával és új szárnyvégekkel rendelkezik és a környezeti terhelése is lényegesen alacsonyabb. A Gent GEnx-2B típusú hajtóművek utasonként 15 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyasztanak, a zajkibocsátás 30 százalékkal lett kisebb.
A Boeing 747-8 hossza 76,3 méter, amely 5,6 méterrel hosszabb elődjénél, a Boeing 747-400-asnál. Az új Lufthansa Jumbon 362 utas foglalhat helyet: nyolcan az első osztályon, 92-en az üzleti osztályon és 262-en a turista osztályon.
A Lufthansa összesen 20 Boeing 747-8-ast vesz át 2015-ig, a tervek szerint az első öt gép még ebben az évben megérkezik. Az új Jumbok Frankfurt és Washington D. C, New Delhi, Bangalore, Chicago és Los Angeles között közlekednek majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.