Bár a piacvezető közleményében hangsúlyozta, hogy a díjszabás-módosítás nem az új teher fogyasztókra történő áthárítását jelenti, ennek némileg ellentmond, hogy a távközlési cég a „2012-ben eddig tapasztalt kedvezőtlen gazdasági és piaci folyamatokkal” indokolta döntését.
Miközben a Telekom drágít, könnyen előfordulhat, hogy a vállalat infrastruktúráját használó - Lidl érdekeltségébe tartozó - Blue Mobile nem emel az árain. Utóbbi szolgáltató értesüléseink szerint hétfőn közli, mit lép a távközlési adó bevezetésére, mivel azonban a társaság talán legfontosabb versenytársának számító Tesco Mobile nem hárította át a fogyasztókra az új terhet, könnyen elképzelhető, hogy hasonló stratégiát követ majd a Lidl is.
További részletek a pénteki Világgazdaságban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.