A befektetés kapcsán a Brandmonitor neve Replise Kft.-re változott. A Replise Kft. olyan saját fejlesztésű szoftverrel rendelkezik, amely a közösségi médiát figyeli és elemzi az ügyfelek igényei szerint.
A rendszer követi a fórumokon, blogokon, videómegosztó oldalakon, híroldalakon, twitteren, facebookon megjelenő, felhasználók által generált tartalmakat, párbeszédeket.
Ezáltal a megrendelők nemcsak kommunikációjukat támogathatják az alkalmazással, hanem többek között kutatásokhoz, ügyfélszolgálati feladatokhoz, értékesítéshez és HR-teendőkhöz is felhasználhatják azt.
A PortfoLion Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. hétfői közleménye szerint az OTP Kockázati Tőkealap I. által biztosított forrásokra alapozva a márkamonitoringgal foglalkozó vállalkozás a piaci igényeknek megfelelően továbbfejleszti szoftverét, emellett a tulajdonosok közös célja a dinamikus regionális terjeszkedés megvalósítása. Augusztusban Varsóban már megnyílt az első külföldi iroda, és elindult a szolgáltatás. Az év végére a tervek szerint belépnek a német piacra, Frankfurtban.
A cég központja és a szoftver fejlesztése a továbbiakban is Magyarországon marad. A terjeszkedéssel párhuzamosan a cég és a szolgáltatás is nevet váltott. Az új név, Replise a social media monitoring ügyfélszolgálati trendjeire is utal, ahol az emberek panaszait, észrevételeit a vállalatok már a közösségi felületeken is megpróbálják kezelni.
A PortfoLion a Jeremie I. program (Új Magyarország Kockázati Tőke) keretében felállított és kezelt alapjával hazai, főleg induló és innovatív vállalkozások ígéretes fejlesztéseihez kíván forrásokat biztosítani.
Nemzetközi expanzióba kezdett a Brandmonitor márkamonitoring vállalkozás, ennek támogatására az OTP leányvállalata, a PortfoLion Zrt. 1,5 millió eurós tőkebefektetést hajt végre a cégben. MTI Eco-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.