BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Marketingben is erősítene pozícióin a Wizz Air

KÖZLEKEDÉS Új szolgáltatást indít a Wizz Air, a diszkont légitársaság videós kampánnyal is igyekszik népszerűsíteni úticéljait. A WizzTV elindításában a cég partnere egy magyar startup, a TouristMirror. A kezdeményezés keretében rövid imázsfilmeket készítenek azokról a városokról, amelyekbe utasokat szállít a Wizz Air. Az első videó Budapestet mutatja be, de várhatóan még márciusban elkészül a második film is, amely Debrecenről szól majd – közölte a Világgazdaság érdeklődésére Marozsi László, a TouristMirror vezetője. A tervek szerint az idén további 10-15 bemutató filmet készítenek. A WizzTV nem csak a Wizz Air számára jó promóciós megoldás, de az érintett városok turisztikai iparban érdekelt vállalkozásainak is kiváló hirdetési lehetőséget kínál. A WizzTV filmjei ugyanis a diszkont légicég honlapján és az internetes közösségi oldalakon lesznek elérhetőek.

A Wizz Air az idén számottevő mértékben növelné a szállított utasok számát, a tavalyi 12 millióról 13,5 millióra – közölte Daniel de Carvalho, a vállalat kommunikációs igazgatója. A társaság bővíti légiflottáját is, a jelenlegi 39 Airbus A320 mellé további hat darabot vásárolnak majd.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.