KÖZLEKEDÉS Új szolgáltatást indít a Wizz Air, a diszkont légitársaság videós kampánnyal is igyekszik népszerűsíteni úticéljait. A WizzTV elindításában a cég partnere egy magyar startup, a TouristMirror. A kezdeményezés keretében rövid imázsfilmeket készítenek azokról a városokról, amelyekbe utasokat szállít a Wizz Air. Az első videó Budapestet mutatja be, de várhatóan még márciusban elkészül a második film is, amely Debrecenről szól majd – közölte a Világgazdaság érdeklődésére Marozsi László, a TouristMirror vezetője. A tervek szerint az idén további 10-15 bemutató filmet készítenek. A WizzTV nem csak a Wizz Air számára jó promóciós megoldás, de az érintett városok turisztikai iparban érdekelt vállalkozásainak is kiváló hirdetési lehetőséget kínál. A WizzTV filmjei ugyanis a diszkont légicég honlapján és az internetes közösségi oldalakon lesznek elérhetőek.
A Wizz Air az idén számottevő mértékben növelné a szállított utasok számát, a tavalyi 12 millióról 13,5 millióra – közölte Daniel de Carvalho, a vállalat kommunikációs igazgatója. A társaság bővíti légiflottáját is, a jelenlegi 39 Airbus A320 mellé további hat darabot vásárolnak majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.