A jelmondat bejelentésekor Jens Krieger, a Penny Market Kft. ügyvezető igazgatója úgy fogalmazott: „Versenyképes árakat és átgondolt választékot kínálunk, sajátmárkás termékeink mellett a legkedveltebb márkatermékekkel is. És magas a Magyarországon készült termékek aránya üzleteinkben.”
A Magyarországon készült termékek aránya mára több, mint 60 százalék a Penny Market sajátmárkás választékában. A Penny 17 éve van jelen a magyar piacon, heti több mint 1,4 millió vásárlót szolgál ki 192 üzletben. 2010 óta tart a Penny Market üzletek modernizációs folyamata. A cél egy olyan új elrendezés, amelyet vásárlói kutatás és visszajelzés alapján alakítottak ki, és logikus termékkihelyezést és vásárlóbarát atmoszférát eredményez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.